zaterdag 22 oktober 2011

En de eerste spulletjes zijn al verkocht :o)

Yes, yes, me is very happy, want ik heb immers al mijn eerste spulletjes verkocht!
Toen ik de eerste fotootjes op mijn facebook met mijn vriendjes en vriendinnetjes deelden waren er al meteen een deel enthousiaste geïnteresseerden :o)
Leuk, leuk, leuk!!!
Nu begin ik ook maar eens op Etsy te kijken om materialen te bestellen, want Veritas en dergelijk zijn ongelooflijk duur in materialen en op Etsy vind je echt heel leuke materialen om mee te werken. Ik heb al zoooooveel items tot mijn favorieten gerekend, niet te doen!
Donderdag ook trouwens naar HEXAGOON in Leuven, waar ik bij vele bloggers over heb gelezen :o)
Ik hoop daar leuke papiertjes en zo te vinden!
En dan... sieraadjes maken :o)

-x-

1 opmerking:

  1. Hoi!
    Ik las net jouw berichtje! Bedankt daarvoor!
    Welke hangertjes bedoel je precies?
    Je stuurt me best een mailtje: elines@hotmail.com of reageert op een item met het hangertje dat je wilt in mijn etsyshop: www.etsy.com/shop/elinesshop
    Groetjes
    Eline S.

    BeantwoordenVerwijderen